I'm watching myself like an old movie on color tv


bra med veckan:
- fick hem alla foton jag skickat på framkallning
- fick hem en bok jag beställt - urban illustrations a cityguide in berlin
- åt en ben&jerrys som nån tappat hela kakdegen i <3
- cara kom hem från australien
- therese
- mina vackra katter
- blivit halvgrym på att rulla cigg
- fått reda på att jag ska till berlin i nästa vecka
- fina spelkvällar med fina människor
- upptäckt ny musik

dåligt med veckan:
- tappade bort busskortet och kom inte till skolan
- köpte nytt busskort men kom ändå inte iväg till skolan
- huvudvärk
- hosta
- existensiell ångest
- tjockt trött rakt igenom
- ingen inspiration
- inte lyckats sluta röka
- ätit onyttigt
- tjockt dåligt med cash
- socialt missanpassad
- deppig
- tjockt dålig hy, jag skojar inte, har inte varit så illa sen jag rökte fet varje dag.
- ångest

mycket gött, mycket mindre gött. svängigt. jag misstänker att jag är bipolär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeeeeeeeeeh vart är mitt namn på bra listan? har du glömt det kanske? haruharuharuuurä? gullegumman, eller bullegumman? vilken vill du ha?

du kan misstänka vad du vill, du är matilda no matter what! jag gillarej som du är, även när du är asdålig. det är väl det som är skillnad från förr ;)ïiiiihhi



jag är trött just nu, för vi har badat och min kropp blir trött av tanken att röra på sig. nu äter jag chips som någon slags belöning för att jag plaskade i vattnet idag.

vi ska ses snart, det gör mig glad. då ska vi framtidsdrömma, miisa, kela, sitrona, godisa, och må brae. (och lide dålit).



denna kommentar är till dig. om du vill ge lite av den till mig (eller någon annan) får du det. det får du. dät.



aaaahråå!



puss på dig och världens bästa kasser! <3

2011-01-16 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0