ett par parenteser.



ganska sämst bilder på cooper (scooter), mitt senaste förvärv på tradera - klockan, och ett nytt påslakan. (jag har en thing för påslakan, (fast jag helst inte delar dom med någon), precis som jag har för plåtburkar, tidningar, böcker och nu också klockor).
sofia sa sig ha upptäckt ett mönster hos mig - jag blir shoppinggalen när det är dags för Veckan. känns lite halvtrist att vara så förutsägbar. jag vill nog mest ha förändring. och kanske lite mer motivation. typ att ta lite bättre bilder? jag är ledsen.

Kommentarer
Postat av: Ida

pussa scooter och mox från mig.

bakom dina monster är du inte så pjåkig.

2011-02-28 @ 20:14:51
URL: http://fjulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0