"You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON"


london var underbart såklart. jag är förälskad i staden och hade nog helst stannat kvar för alltid.
vi bodde i south london hos martyn i camberwell. martyn och chris var våra drinkingbuddies och guider, hur bra killar som helst. vi spenderade nog mest tid på camden och spitalfield market, runt bricklane och brixton. hittade superfina grejer och hatar att ryanair har en 10kg gräns på handbagage, vi åkte hem med hälften av våra kläder på oss. dessutom fanns det sjukt mycket schysst streetart och nice musik spelades överallt på marknaderna, så inspirerande.
jag känner mig lite tom nu och vill tillbaka snart, men det blir nog inte förrän i slutet av sommaren. men kanske får vi besök till sverige i juni :)
jag fotade lite dåligt och har inte orkat gå igenom det jag har, men här är några smakprov.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag äslar vimplarna, de färgglada husen och väggmålningarna (och solglasögonen, jag har likadana, hihi)

2011-05-20 @ 09:32:09
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0