2011.03.10

det blev inte alls så mycket gjort som jag hade tänkt igår. dödade för mycket dyrbar tid på erikshjälpen där jag fyndade två stolar, 4 tavlor, en bok och ah, en säng, som jag ju inte alls behöver - men den var så fin. jag tänker att min blommiga soffa börjar ju bli rätt slut så jag kan byta ut den, eller så får jag vänja om mig till en 90säng igen. dessutom skänker röda korset bort en hel massa böcker och jag plockade såklart på mig ett gäng - och ja, jag dömer efter omslaget. ni ska få se bilder sen, nån gång.
nu måste jag sätta igång o kreativisera, detta ska nämligen bli något. och jag måste ha nånting att ställa ut i galleri dusch nästa vecka, annars är jag verkligen urusel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0