2011.03.07


idag ska jag köpa akvarellpapper, fler penslar och försöka kreativisera. fortsatte på en målning som stått övertäckt i ett par veckor, har mått dåligt så fort jag kollat på den och tänkt att jag är "slut som artist". igår släppte det lite och det var fint, nu måste oljan torka lite innan ja går på igen, hoppas det inte dröjer 3 veckor igen. har kommit på att jag måste underhålla kreativiteten för att utvecklas, hah, och kanske ge sig fan på det istället för att må sämst över att jag inte kan nånting.
The Tallest Man On Earth – The Sparrow and the Medicine

Kommentarer
Postat av: Jeni

hjärtat stannade på oss allihopa när vi insåg att vi var på fel flygplats, så typiskt, sånt som bara händer på film, haha. och granada borde du besöka, det är en fantastisk stad. din blogg är fin, fortsätt skriva!!

2011-03-07 @ 14:12:31
URL: http://jenizupan.blogspot.com
Postat av: Ida

vi är för lika du och jag love.

men vi kan.

vi vet att vi kan.

2011-03-07 @ 15:33:39
URL: http://fjulla.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad skönt tjejen! Vi vet ju alla att du kan, så nu är det bara se till att underhålla det - hålla lågan vid liv lite liksom! :)

Du, förresten. Jag går i rediga inredningstankar här hemma - var det okej om jag snodde tillbaka kuddarna från dig? Och så måste vi ju fixa med skrivbordet och så, haha!

2011-03-07 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0