"For I do believe that everyone, Has one chance to fuck up their lives, Like a cut down tree I will rise again, And I'll be bigger and stronger than ever before"

jag är tjejen som tappat bort sitt månadskort, är pank och därför inte kan ta sig till skolan. därför är jag hemma. det värsta är att jag inte känner att jag vill till skolan. jag tror inte jag kommer kunna prestera. jag har ingen inspiration, eller åtminstone ingen ork att göra något av den. jag är blå. känns som att mina drömmar är dumma. jag väntar på att mitt riktiga liv ska börja, men jag är rädd att när jag äntligen är fri, kommer ingenting riktigt förändras. jag är rädd hela tiden, och för allt. jag är utmattad. dåligt.

Kommentarer
Postat av: T-bone

Jag tycker inte att du är dårlig. jag tycker att du är en helt underbar människa. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig min underbara tjej. Det kommer att ordna sig, och förr eller senare är vi inte rädda längre. Då kommer vi kolla tillbaka på den här tiden och tänka. Haha varför kände jag sådär? Livet är underbart och det har börjat, men alla dagar kan inte vara en dans på rosor <3

2011-01-11 @ 13:10:28
URL: http://intensifiedthees.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, dans på rosor ^^



men sluta lägg så mycket energi på dåliga tankar. ta kontroll över dom och sysselsätt dig dagen lång med saker som får dig att må bra dom dagar det är som värst. det blir inte värre en vad du tillåter, tänk på det. och jag lovar, det blir inte bättre av att du trycker ner dig själv. puss / destruktivda

2011-01-11 @ 20:03:41
URL: http://fjulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0